Premio AGC no Concurso de piano ASGAIM

08/05/2004

16/05/2004

A ASGAIM (Asociación Galega de Intérpretes de Música Clásica), mantivo desde a súa creación en 2003 unha estreita realación coa AGC que ten unha destacada presencia nos concursos de piano que esta mesma asociación realiza dende 2004. Nas súas catro primeiras edicións celebradas entre 2004 e 2007, a AGC costea un galardón de 600 euros e diploma correspondente a modalidade “Música Galega”, e que ten como obra obrigada partituras de membros da Asociación renovadas anualmente.